Quest Rīga

2014. gadā kvestu un aktīvo spēļu pasaule Latvijā sasniedza savu attīstības virsotni. Taču līdz ar popularitāti radās arī problēma: vecās, pieredzējušās komandas prasīja arvien sarežģītākas un grūtākas mīklas, ekstrēmas lokācijas un asas izjūtas. Šī brīnišķīgā hobija slieksnis kļuva augstāks nekā jebkad agrāk. Iesācēji, pat pie lielas vēlēšanās, nevarēja sacensties ar pieredzējušajām komandām. Bija nepieciešams kaut kas jauns.

Dinamisks un pieejams pilsētas kvests ar automašīnām

Mēs — tā perioda Quest.lv komanda:

  • es — spēļu autors Artjoms Lipaks,
  • radošā un neatlaidīgā producente Karīna Gorjuna,
  • talantīgs un entuziasma pilns programmētājs Nikita Martovs

ķērāmies pie darba un izveidojām pilnīgi jaunu spēļu formātu.

10 mīklas un konkursi ar iespēju saņemt mājienus, stingri ierobežots laiks, ērts spēlēšanai piektdienas vakarā, afterparty izklaides centrā.

Mēs paņēmām iesācējus aiz rokas un ar smaidu pavadījām viņus kvestu un orientēšanās spēļu pasaulē. Radījām atmosfēru, kurā ikviens — pat tie, kas tikai dzirdējuši par šādām spēlēm un baidījušies, ka tās būs pārāk grūtas — jutās ērti un pārliecināti.

Quest Rīga spēle ātri guva atzinību

2014.–2015. gadā mēs organizējām vairākas auto kvestu sacensības zem šī zīmola. Vairākas komandas izmēģināja savus spēkus šajā formātā un vēlāk turpināja piedalīties citos Quest.lv projektos.

Pašlaik regulāras Quest Rīga spēles netiek rīkotas. Taču šajā laikā mēs daudz ko iemācījāmies, un šo nenovērtējamo pieredzi izmantojām turpmākajos, vērienīgākajos un daudzveidīgākajos projektos.

Pagājušās spēles